Poslední recenze (344)
Případ Stodolovi (2024) (seriál)
Pan Vaňura a jeho tým nikdy nezklame a jejich tvorba ať už formou podcastů či dokumentů patří rozhodně ke špičce co si můžete na českém rybníčku poslechnout. Tato dokumentární série není výjimkou a z nových pořízených rozhovorů se třeba dozvíte zase něco nového. Škoda jen té klasické televizní cenzury fotek z místa činu a místy i střihu kdy stopáž skáče od těch nových výpovědi k těm policejním a mnou už mockrát viděných a zase nazpátek, docela mě to rušilo. Ještě bych ocenil hudební podkres a moderní práci s AIčkem, které dokázalo mírně rozpohybovat třeba tehdejší fotografie. Poslední epizoda se sice snaží v divákovi vzbudit mírné obavy, ale já osobně silně pochybuji, že by se některý z nich někdy dostal z věznice na svobodu.
#annaismissing (2023)
Pohádka o pubertální 15ctce které leží na sociálních sítích svět u nohou, je hodně těžce přitažený za vlasy. Ještě v průběhu sledování jsem si tipl, že takovou zhovadilost musela vymyslet nějaká ženská... Hudba a kamera ovšem super.
Probudím se včera (2012)
Na to, že jsem film už po prvních 20 minutách pod sprškou těch trapných pubertálních vtipů málem vypnul, se z toho nakonec vyklubala vcelku příjemná komedie. Stopáž odehrávající se v minulosti táhne převážně skvělý Mádl a s roztomilou Podzimkouvou si skvěle notují. Naštěstí se ¾ filmu odehrává právě tam a tak film i na poměry větší minutáže uteče. Závěr je opět taková malá trapná křeč, ale na tři hvězdy to stačí.