Poslední recenze (118)
The Dark Girl (2023)
Těžké a brutálně nudné hovno.
Haunting of the Queen Mary (2023)
A já si rikal, jestli uz nejsem starej, ze jsem se v tom tak ztrácel. No a nejsem sam.
Tchán s tchyní jsou psanci (2023)
Devine je strašnej, moooc mi vadil, díky němu to je o několik tříd dolů. Jeho trapné grimasy jsem prostě nedával.