Recenze (15)
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Chce se mi blejt!
Predátoři (2010)
Slabší odvar původního Predátora.
Počátek (2010)
Velice promyšlený a bohatý příběh!
Na dotek (2004)
Výborné herecké obsazení. Skvělý příběh plný problémy dvou vztahů, které se propojují.
Báječná léta pod psa (1997)
Velice dobré zpracování románu M. Viewegha.
Kick-Ass (2010)
Zajímavá myšlenka filmu a naprostý nářez pro diváka!
Na sv. Valentýna (2010)
Samotný děj za 2/5, ale díky hvězdnému obsazení 3/5.
Užívej si, co to jde (2009)
Klasický Woody Allen, co dokáže člověka pobavit.
Mateřské galeje (2009)
Tohle doopravdy není ta "Uma Thurman" jak jí všichni známe, do tohoto filmu se absolutně nehodí. Škoda.
Garfield 3D: Zvířecí jednotka zasahuje (2009)
Tak tento "film" beru jako znehodnocení postavy Garfielda. Doufám že poprvé a naposledy.