Poslední recenze (94)
IO (2019)
Horký adept na titul "nejnudnější film všech dob".
Lesní rituál (2017)
Po dlouhé době slušný napínavý horor se solidní psycho atmosférou. Za málo peněz hodně muziky.
Půjčovna masa (2018) (seriál)
Mám rád cyberpunk, tak jsem se na AC dost těšil. Bohužel jsem trochu zklamaný. Špatné to není, krásně to vypadá, ale je to takové bez duše... Navíc mi přijde, že je to áčkový seriál, ale s béčkovými herci.