Oblíbené filmy (10)
Zelená míle (1999)
Nedotknutelní (2011)
Tajemná řeka (2003)
Jmenuji se Khan (2010)
Crash (2004)
Druhá šance (2014)
Lovci hlav (2011)
Drive (2011)
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Místo u moře (2016)
Tohle je tak realistický, až mi to nepřipadá jako film, ale pohled přímo do života. Pomalu plynoucí, ale dostane se pod kůži. Na nic si to nehraje, skvěle natočené a zahrané.