Recenze (427)
Jen můj svět (2018)
Otrepane. Vsetko sme uz kdesi videli. Ale… Funguje to krasne a mna to potesilo, nenudilo a zabavilo. A o tom maju filmy byt. Aj.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Ach kurva panebozenebesky!!! To co bola za neuveritelna, bezdusova kokotina???!!! Davno som nevidel nic horsie. A mozno by si to zasluzilo aj jednu hviezdu, ale ani to nedam. Len kvoli takemu hroznemu plytvaniu penazi na nieco taketo… a to uz sa mi davno nestalo.
Žhářka (2022)
Ach kurva… Hromy blesky. Zbytočnééé, nudnééé, zlééé. Adaptácia ešte aj vypustila podľa mňa dosť dôležité dejové linky v knihe (PREČO?) a snaží sa byť iná, ale... Nie. Toto absolútne nefungovalo. Nasratý som kvôli strate času a aj zhumpľovania skvelej knižky.
Deadloch (2023) (seriál)
Nesadla mi hlavne ukričaná, preafektovaná detektívka. Keby bola trochu uveriteľnejšia, mohlo to byť veľmi dobré...
Barbie (2023)
Gluposc, ale celkom som sa bavil 😬
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Hodnotím v rámci žánru a zábavy. Síce som sa nebál, ale zábava to bola! Dosť krvavé, morbídne trochu, bez prílišného množstva hlúpostí a aj trochu strachu... Oživené spomienky. Paradzina! :)
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Strašne uťahané. Slušilo by tomu tak plus mínus 100 minút a bavilo by ma to oveľa viac. Veľa originality, no na druhej strane veľmi veľa pomerne rovnakých uťahaných scén a bitiek, zbytočných postáv, sem-tam nezvládnutá akčná scéna. Trošku sklamanie.
Sisu (2022)
Keď to človek zoberie ako fantasy, zábava bude :) Plus mám rád takéto druhosvetové vyvražďovanie vrahov. Mohol pridať aj zopár rusákov :D
Poslední střih (2022)
Nevidel som pôvodný film, ale bavil som sa naozaj veľmi. A o to ide!!! :)
Z jiného těsta (2023)
Dalsia zbytocna chujovina.