Recenze (476)
Fallout (2024) (seriál)
Překvapivě dobrá pecka - je to zábavně bizarně krvavé ale má to i temnější vyvrcholení kde se vše aspoň na čas uzavře. Ve scénách jde vidět láska k tématu a spousta použitých detailů. Tam kde je Walton Goggins bývá většinou zábava ale tenhle hype nečekal asi nikdo, spolu se sladce naivní Ellou odtáhnou celou sérku.. 4,5*
Chraň nás od zlého (2014)
je to vcelku originální a ústředí dvojka je supr.. hlavně žeru celkové atmo - buď tam prší nebo je tma
Duna: Část druhá (2024)
Dnes jsem měl místy otevřenou hubu stejně jako jsem jí měl před 30ti roky třeba u Jurského parku. Je to dokonalý útok na všechny smysly a po dlouhé době film kde skoro 3h nevadí..a žeru ten nasraný xicht Zendayi
Marvels (2023)
jediná dobrá scéna je tam s kočkama..a to kočky nemám rád - s podivem je, že z těch 3 hrdinek umí hrát jen ta nejmladší
The Last of Us - Vydržet a přežít (2023) (epizoda)
Tahle celková story je lepší než originál ve hře..jeden z nejlepších dílů v TV za poslední roky
Bratři (2023)
je škoda že film se vyhýbá kontroverzi..protože tahle neuvěřitelná útěková story to nepotřebuje. A filmově je to na české poměry parádní
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
zatímco první půlka filmu mě moc nebrala tak ta druhá je nostalgické rozloučení s Indym v tom dobrém i špatném slova smyslu..u mě na konci rozhodně převládlo to dobré a finální nostalgie zafungovala perfektně
Mluv se mnou (2023)
Originální duchařina plná skrytých významů a intenzivní film, dlouho jsem se u hororu takhle nebavil. Velká gratulace bráchům z jejich kanálu bylo vždycky vidět, že nápady a provedení mají v malíku ale že to dotáhnou takhle daleko jsem nečekal. A taky velká gratulace Sophii Wilde ta vpodstatě nesleze z plátna ale skvěle odtáhne celý film. Tohle je možná začátek velkých kariér
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Trochu už mě tahle série nudila nebo spíše nedokázala překvapit ale tuhle jízdu jsem si užil do poslední minuty. Baví mě že to je přestřelené a že se to nebere zas tak vážně, baví mě všechny ty akční a kamerové nápady a skvělé scény. Tady mě fakt baví i Cruise a respektuju to jako jeho velkou show..co mě ale nebaví je Gabriel a celková story. Našťestí zbytečných keců je tam málo takže jsem uvažoval i o 5*
Krev a zlato (2023)
Oproti Sisu je to kupodivu akorátně přepálené a přesně tak zábavné. Náckove jsou pořádné svině a hlavní boss x B.J. Blaskowitz prostě šlapou