Recenze (24)
Hrozba smrti (2024)
Jake vypadá dobře... Negři se tam moc neobjevují, až na paní majitelku baru, ta celkem nevadí.. příběh známý a docela odsejpá.. ale to hlavní...nástup Conora pecka a pojetí jeho psychopata nemá chybu... Chci ho ještě vidět! Myslím že se v tom docela vyžíval..
Rodinný masakr (2021)
A mě se to líbilo.. mělo to nedostatky ale ..
Sláva je tu sníh (2023)
Akademici v Hollywoodu se musí tetelit blahem.. konečně film, který má vše co má mít.. černý Santa, černí sobi..atd..Disney zase už chystá polici na Oscara.. ale jednu chybu sem tam našel. Chyběl černý sníh..
Mulan (2020)
Škoda že do toho kecá Disney.. mělo to potenciál .. tohle neměla být pohádka ..
The I-Land (2019) (seriál)
Za ty 4 hodiny to fakt nestojí.. první a 2 díl byl positivní a dle hereckého obsazení jsem byl velmi prekvapen, že herci jako Kate a Alex nedostali víc prostoru i dále.. ale Natálie i když je na ní krásný pohled .. to bohužel neutahne a je to občas fakt nuda . A závěr .. jděte někam...
Na Pavláska (2020) (pořad)
Za mně lepší než p.Kraus. Pavlásek je správný " mamlas,, co mne baví..plus je i to, že všichni hosté komunikují navzájem. Jediné mínus je hudební vložka..
Plán útěku 2 (2018)
No...tohle se opravdu nepovedlo, to že byl film natočen za 19 dní a to že se nějaký číňan snaží napodobit Van Damma beru... ale to co předvedl Sly.. NE...za mě jedna hvězda za zdařilého záporáka.
Hora mezi námi (2017)
Dávám sice 4 hvězdy ale... Rose z Titanicu je čím starší tím šmrncovnější.. a s Heimdallem jim to docela sedlo.. ale pán režisér Abu- Assad to opravdu celé zpackal.. nejlepší ale na celém filmu je stejně pes Pes..
To (2017)
Jelikož nejsem moc příznivce hororu, tak jsem předchozí zpracování neviděl.. Zhlédl jsem až na doporučení. No a popravdě, byl jsem mile překvapen. Vraždící klaun byl opravdu děsný a myslím že se mi bude o něm i zdát.. Určitě zhlédnu i starší kousky a myslím, že pak hodnocení rad změním..a budu se vznáášet :-)
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Velké očekávání, obrovské zklamání.. viděl v kině 60%