Recenze (188)
Čupakabra (2013) (TV film)
😅😅😅
Vraždy v kruhu (2015) (seriál)
2.5
Černé ovce (1992) (pořad)
Černé ovce, sem tam bílá.
Chaos (2005)
Solidní B-čko, až na ty občasné dialogy - kdy člověk neví jestli je to myšleno jako vtip - což bohužel není :D a podprůměrnou hudbu. Slušné obsazení, prostě, dalo se to. Aspoň ten konec nebyl podle klasického scénaře.
Letečtí stíhači v boji (2006) (seriál)
I když je fakt, že trochu nestrannosti a názory i druhé strany by dokumentu náramně prospěly.. Animace a zpracování je ovšem velmi slušné.
Výměna (2008)
Dobře Eastwood. Nejlepší kousek Eastwooda hned po MDB. Navíc Jolie předvádí, po dlouhé době, že hrat fakticky umí, to jsem nečekal. Už se nemůžu dočkat až uvidím Gran Torino..
Hry s časem (2008) (seriál)
Ne tak originalni a napadite jako MythBusters, jde hlavne o zpomalene zabery ruznych testu / pokusu / ktere ve vetsine pripadu lovci mytu uz prubli :)
Modrá planeta - Historie oceánů - Série 1 (2001) (série)
BBC je, dalo by se říct, záruka kvality.
Vlastní pravidla (2007)
Docela bych věřil, že tohle nemusela Lindsay Lohan ani moc hrát - vzhledem k tomu, co se o ní píše v různých bulvárních škvárech...Rodinné story tří generací, které je spíše určené nežnější části populace a které mně ke konci už trochu nudilo.
Hitman (2007)
Zklamání, ale ani jsem to lepší nečekal. Hloupý scenář, klasické klišé v podobě love story a v neposlední řadě směšný hrdina aka Hitman 47. Bohužel ani ty akční scény nebyly nic moc. Škoda přeškoda materiál to byl slušný, bohužel naprosto nevyužitý :/ taková suprová gamesa a oni to takhle zprzněj.