Poslední recenze (70)
Arnold (2023) (seriál)
Parádní motivační dokument o Arnoldovi s Arnoldem! Vše o jeho začátku a pádu, o politice, o světě jako takovém, jak to vše začalo a fungovalo! Opravdu boží! Je to prostě ikona a pořád bude!!! Na jeho filmech jsem vyrůstal a právě o to víc mě mrzí, že už je tak starý :( Místama se mi na něj opravdu špatně dívalo, resp. nemohl a pořád nemůžu uvěřit, že už je tak starý (v dobrém slova smyslu samozřejmě). Každopádně dokument super, rozhodně doporučuji!
FUBAR (2023) (seriál)
Je to totální kravina, ale v tom nejlepším slova smyslu. Seroš mě bavil celkem dost. Jasně, laciné triky, akce, semtam divný dialogy, no čert to vem. Přesto mě to ale bavilo :) Pro mě bylo asi nejhorší vidět Árnýho takto starého :( Vyrůstal jsem na jeho filmech, takže to pro mě bylo, resp pořád je, opravdu těžké ho takto starého dědulu sledovat :) Každopádně seroš byl dobrej, klidně bych dal i další sérii, samozřejmě kvůli Árnýmu :D Poslední věc, líbil se mi záporák Boro, místama šel z něho celkem strach. Nemůžu si pomoct, ale připomínal mi někoho ze hry Far Cry.
Resident Evil: Lék (2022) (seriál)
Podle mě se tento seroš natáčel pod jiným názvem a úplně jiným fylozofickým příběhem, ale v post produkci si uvědomili, že vyrobili totální slepenec všech covidových zapařených hoven. No, tak někdo velkej a chytrej změnil název na Resident Evil, aby fanoušci mohli stříkat blahem. Nic proti černejm bratrům, ale ČERNEJ WESKER? PROBOHA PROČ? Vydržel jsem celý první díl a konec. To se opravdu nedalo :) Navíc mě začínají úplně vysírat těma sračkama s LGBT tematikou. Furt ty sračky lítaj ze všech stran... Hele, 10% za Černýho Weskera.