Oblíbené filmy (10)
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Pýcha a předsudek (2005)
Warrior (2011)
Erin Brockovich (2000)
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
když jsem se s timto filmem před dvěma lety ,,omylem" setkala na HBO (a vděčím hbo za spoustu dalších podobně příjemných překvapení:) byla jsem naprosto vyděšená/unešená... Od filmů jsem skočila ke knihám a hup je z toho jedna z mých nejoblíbenějších sérií vůbec. Jaká škoda, že už se nedočkáme dalších dílů!!!
Walk the Line (2005)
Pravá blondýnka (2001)
Muppeti z vesmíru (1999)
jeden z mých nejoblíbenějších filmů, ač se to zdá být dětinské, tenhle kousek má svoje kouzlo... Skvělá muzika (hlavně tedy vesmírné vystoupení alá James Brown :) a parádní loutky. Hlášky z filmu jsou u nás v rodině na denním pořádku :))