Recenze (21)
Red (2010)
Napodruhé určitě lepší než napoprvé, nicméně stále průměrná záležitost, kterou vyzdvihuje skvěle vybraný herecký ansábl (Malkovich na hrad ;) ), pár dobře natočených akčních scén (a gagů), které se nám bohužel stihly až na vyjímky ukázat v trailerech. Klasickou comicsovou řežbu tudíž nečekejte.
Resident Evil: Rozklad (2008)
Rozhodně lepší, než jakýkoliv díl hrané trilogie...
Zrcadla (2008)
Málo kdy se mi stává, že u filmu usínám, bohužel tohle je přesně ten příklad. Film mě po celou stopáž nudil a ničím nepřekvapil. Prostě bylo to natahované tak, jako ta nejlepší žvýkačka od hubba bubba...
Postal (2007)
Nebýt jedné či dvou vtipných situacích, čerpajících opravdu "něco ze hry" a postřeleného Bolla, tak bych tomu ani tu jednu * nedal. Stejně to nikdy lepší nebude...
Mumie: Hrob Dračího císaře (2008)
Kdepak, tohle mě hodně zklamalo a absence Rachel W. je znát. Maria Bello je hold míň sexy (tedy o dost) a Evelyn už prostě není Evelyn... Zlaté písky egyptské... :(
Upíři, vlkodlaci a čarodějnice (1994)
Poměrně nuda, nic co bych už dávno nevěděl... bla bla...
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Polibte mi mou ectoplasmickou p*del, jestli tohle není za 5*. Mnohem lepší než můj oblíbený první díl.
Parfém: Příběh vraha (2006)
Jedním slovem "skvost"...
Snídaně pro psy (2007)
Výborná podívaná... Hewlett nezklamal ani jako režisér, ani jako skvělý herec...
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Totální slátanina Sandlarovo gagů, které ale dohromady nedávají dobrý snímek. Zatím asi nejhorší Sandlerovka, co jsem viděl. Ovšem párkrát se určitě zasmějete.