Recenze (425)
Depozity III. říše (2016) (seriál)
Seznam epizod: 1. Zlatý vlak 2. Podzemní město Wlodarz 3. Strážci nacistických pokladů 4. Gontowa - horský masiv plný tajemství 5. Mucholapka - tajemství Mölke 6. Úkryty v Sovích horách 7. Průzkum a metody hledání 8. Živí svědkové historie 9. Výzkum: praxe a realita 10. Vězeň číslo 1277 - Jan Latanski
Vzkříšení démona (2015)
Beru to jako jeden z dílů Krajních mezí. Akorát mi jaksi uniklo, kde se tam jakýsi ten démon vzal...
Kdo přežije - Série 42 (2022) (série)
Obsahuje spoiler: Obrovskou, ale ne jedinou vadou na kráse této série, je účast otravných přiteplených mužských děvek, především Haie a Romea - odpornost... Nejlepší hráči: Jonathan, Lindsay, Mike. Asi nejtrapnější scéna, moment, nebo chcete-li srdceryvný výstup v celém Survivoru od r. 2000, byla kmenová rada po vyloučení černošky Channtelle a černocha Rocksroye (kteří se jako první a druhý dostali do poroty) a následné patetické, sentimentální a rasistické žvásty Maryanne a Drei na této radě, ty kecy byly opravdu ubohé... I ten dobrák Probst civěl, co to melou :-)
Francouzská revoluce (1989) (TV film)
Velkolepý historický snímek o jedné z největších událostí francouzských dějin nabízí především výborné herecké výkony, dokonce jsme si mohli užít Christopha Leeho v roli kata Charlese Henriho Sansona. Jen pro doplnění a zajímavost bych uvedl, že po popravě Maximiliena Robespierra následovala ještě poslední vlna teroru pod vedením veřejného žalobce revolučního tribunálu Antoina Quentina Fouquiera-Tinvilla, který byl taktéž nakonec popraven gilotinou, a to 7. května 1795.
Krajní meze - Závěrečná zkouška (1998) (epizoda)
Prozatím nejlepší díl Krajních mezí, ikdyž se těch kvalitních najde samozřejmě více. Skvělý námět, který by vydal i na celovečerní film. Tomu geniálnímu studentovi se není proč divit. Pokud totiž házíte někomu takovému celý život klacky pod nohy, je jasné, že pohár jednou přeteče a on najde radikální řešení všeho.
Zaklínač - Pozvání (2023) (epizoda)
Třetí série u mě zatím vcelku fajn, ikdyž o trochu slabší než druhá. Nicméně po tomto dílu se opět fanoušek nestačí divit, co tvůrci zamýšleli a z Marigolda udělali bisexuála... Na to prostě jeden nenajde slova...
Čáryfuk - Chodící stromy (1971) (epizoda)
Scény s granátem nemají chybu :-) Propojení nápadů Čáryfukovy ironické poznámky chodících stromů (maskovaných vojáků), kamene mudrců a mocného vejce alias granátu, je jedno z nejpovedenějších v seriálu.
Silo - Ochránci plamene (2023) (epizoda)
Jak vidno, tvůrci si začali dělat co se jim zlíbí. Je to velká škoda a sprostota, nedržet se knihy. Další díl, který je úplně mimo mísu !!!
Silo - Relikvie (2023) (epizoda)
Tento díl se jako první absolutně rozchází s knihou. Nevím, proč to tvůrci dělají, ale už od první epizody vidíme nesrovnalosti, které s každým dalším dílem přibývají. Zástupce šerifa Marnes nebyl v knize zabit, ale spáchal sebevraždu, Walker v knize není žena a Bernard není vysoký a štíhlý, ale malý a tlustý. Ikdyž jde o detaily, tak tento díl detail rozhodně není, v knize se nic z tohoto dílu nenachází a už vůbec ne relikvie v podobě hračky nebo Georgův podzemní úkryt, či jeho bývalá přítelkyně, která dá Jules starý časopis...
Detectorists (2014) (seriál)
Vynikající seriál překypující vtipem, originalitou a v neposlední řadě hlavně dvěma hlavními a skvělými výkony vskutku sympatických herců, které známe například z Pirátů z Karibiku a Harryho Pottera. Škoda, že seriál je tak krátký, protože na každé úsměvné dobrodružství nebo průser Lance a Andyho jsem si urychleně zvykl se moc těšit. Nicméně půlhodinová stopáž je vyhovující, protože díly na sebe navazují. Taktéž děkuji datel071 za titulky :-)