Recenze (29)
Co děláme v temnotách (2019) (seriál)
‘You’re dead, you’re dead, you’re dead, you’re dead and out of this world!’ Prosím na kolenou o odpuštění, že jsem tento klenot odkládala tak dlouho. Představte si (můj milovaný) It’s Always Sunny in Philadelphia ale s arogantními a clueless upíry na Staten Islandu. Skvěle a chytře napsaný seriál, který udrží vaši pozornost zvraty a absurdními situacemi a u kterého můžete zároveň relaxovat. Takový humor můžu dostávat po velkých dávkách rovnou do žíly, snad stačí říct, že mi několikrát od smíchu tekly slzy. Matta Berryho a jeho hlas naprosto miluju a Nadju bych chtěla prosím za ženu.. Celý cast je ovšem perfektní. A těch guest stars! Och. Sem tam to má slabá místa, ale seriál má pět sezón, takže se to dá trochu očekávat.. Další show, kterou si nejspíš budu dávat pořád dokola a pokaždé najdu něco nového. “Fucking guy!”
Vyproštění 2 (2023)
Ta 20+ minutová scéna beze střihu byla to nejzábavnější na téhle příběhově a akčně plytké netflixovské nudě. Scéna ve vlaku, kde se před střelbou Hemsworth schovává za žebřík byla top momentem celého filmu. Jednou stačí, podruhé radši vidličku do oka.
The Last of Us - Drž mě za ruku (2023) (epizoda)
"Did you know diarrhea is hereditary?"
Svatba na odstřel (2022)
Jedna hvězda za Jennifer Coolidge, kterou fakt můžu konzumovat ve velkém, jinak docela nuda.
BoJack Horseman (2014) (seriál)
- Life's a bitch and then you die, right? - Sometimes. Sometimes life's a bitch and then you keep living. Dost možná můj nejoblíbenější animovaný seriál vůbec. Díky, Bojacku (a taky Diane, Mr. Peanutbutter, Princess Carolyn, Todde), byla to skvělá jízda, na kterou budu dlouho vzpomínat. 5/5*
Dumbo (2019)
What the fuck happened to Tim Burton?! Za posledních pár let jsem od něj neviděla dobrý film.. meh.
Temný případ - If You Have Ghosts (2019) (epizoda)
Po tomhle díle si Ali s Dorffem jdou pro Emmy. A zaslouženě. Výborná série.
Stranger Things (2016) (seriál)
Aaaaaaaaand Netflix did it again. To je tak, když smícháte Stephena Kinga s trochou Spielberga, do toho od oka hodíte tu báječnou horror/thriller kulturu 80.let, přihodíte skvělý soundtrack ála John Carpenter a nadprůměrné herecké výkony hlavně dětských herců (do Millie Bobby Brown jsem se okamžitě zamilovala), vznikne vám seriál Stranger Things. Seriálová novinka roku. <3
Přátelé (1994) (seriál)
Srdcovka.
Ash vs Evil Dead (2015) (seriál)
Evil Dead, Evil Dead 2 a Army of Darkness aka kultovní trilogie béčkových hororů s groovy Brucem Campbellem se mi zaryla hned pod kůži a od té doby ho bezmezně uctívám. No a tohle seriálové pokračování jen vzdává hold celé sérii a všem hororovým zombie seriálům dává pořádně na prdel. Takže sledovat tohle je snad povinnost. GIVE ME SOME SUGAR, BABY!