Poslední recenze (216)
Cizinka (2014) (seriál)
První série se mi líbila, pak to ale mělo rychlý spád dolů, který nepotřebuji dál sledovat...hvězdička za krásnou přírodu Skotska
Emily in Paris (2020) (seriál)
Klišé, klišé, klišé....ale přesně tohle člověk občas potřebuje, obzvlášť v této šílené době :/
Mělas to vědět (2020) (seriál)
Ten závěrečný díl byl teda už hodně přes čáru, ale jinak jo...Hugh čím dál víc překvapuje :)