Recenze (10)
Přátelé (2008)
Moje osobní prohra
Lítám v tom (2009)
Brilantní ukázka umění vařit z vody
Klub 54 (1998)
Jasných 5*
Moonwalker (1988)
2 hvězdičky za jeho hudbu a tanec. Jako film naprosto nekoukatelný.
Kruh (2002)
Pusťte si japonský originál a na tohle zapomeňte!
RocknRolla (2008)
Proboha, proč takový klenot minul česká kina?
Předčítač (2008)
Po hloupém Nouzovém východě přichází dech-beroucí další film s Kate W. Láska starší ženy a mladšího muže. Vřele doporčuji všem ke shlédnutí.
Malý krámek hrůz (1986)
Velmi vtipné, velmi trefné. It´s between me and vegetable
Pí (1998)
Pochopil to někdo?
Na dotek (2004)
Mám to vůbec zapotřebí?