Recenze (1 643)
ABCD ekologie aneb Životabudič (2001) (seriál)
pro mě jakožto budoucího ekologa je tohle prostě povinnost a zároveň škola hrou... :) 70%
A, B, C... Manhattan (1997)
drsný a syrový obraz velkoměsta vztažený na stejně neveselé osudy jeho sotva přežívajících obyvatel... veledlouhé sekvence bez střihu jsou technicky opravdu zajímavé, nicméně u snímku jsem asi postrádal nějakou hlubší myšlenku, děj nebo stotožnění... forma prostě převyšuje obsah a jako celek tedy trochu zklamání. 60% (febiofest 2009)
Abeceda hvězd (2002) (pořad)
klobouk dolů před Hronem, to jako jo... ale udělat z toho šedesátiminutový pořad v hlavním vysílacím čase, to mi přijde trochu příliš... 40%
Absolon (2003)
čekal jsem pramálo, dostal jsem pramálo. není proč si stěžovat. pokud máte opačný názor, běžte si s ním na ministerstvo světové spravedlnosti. 30% [2. PFF Čakovická Be(´)čka]
Absolvent (1967)
dlouho jsem se na něj těšil a možná i proto jsem docela zklamaný... nenašel jsem na tomhle filmu absolutně nic výjimečného. 60%
A Car-Tune Portrait (1937)
podobné Dirigentům Toma a Jerryho z r.1950, jen pro mě o dost slabší... 60%
Adam (2002)
joo, tak tady jsem se smál nahlas... :-) pro mě jednoznačně nejlepší autorův filmík. 80%
Addamsova rodina (1991)
"sousedi nám říkali Addams Family..." :) pro mě osobně nezapomenutelný Chris Lloyd a úžasná, všudemožně pobíhající, senzačně gestikulující či čelo masírující věc ! :) no a ty něžné dětské hry... vzbuďte smrt ! :) 80%