Recenze (140)
Bronson (2008)
film o násilníkovi zabalený v kabátu ala Mechanický pomeranč.
Nespoutaný Django (2012)
I count six shots, Nega... I count two guns Nega.... Já dám 5 hvězd
Dredd (2012)
Já jsem se bavil, opravdu to byl trochu dost remake raidu ale povedený. a navíc zajímalo by mě jak dlouho cvičil Karl Urban úšklebek ala Sly:-)
Závody v dobývání vesmíru (2005) (seriál)
Úžasně zpracované- jeden z mála dokumentů kde se dozvíme také něco z ruské strany
Útěk z vězení (2005) (seriál)
první série rozhodně 5, druhá 4, třetí 3 a tak dál
Pojďte pane, budeme si hrát (1965) (seriál)
je to tak surrealistické a to já nemám normálně rád, ale tady to je zabaleno do takové dětské hry že to je super!
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
totální ujetost se zombíky a náckama a spoustou dalšího. takže 5*
My z Kačerova (1987) (seriál)
"Každé přistání po kterém odejdeš po svých je dobré." Rampa MC Kwak
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Nachystejte uzenáče.......!
Základní instinkt (1992)
opravdu genitální...:-)