Recenze (95)
Zabiják (2023)
Za mě zklamání. Nechápu proč kolem tohohle filmu bylo tolik superlativů, když jde v podstatě o průměr. Na Finchera prostě málo, když vzpomenu Klub rváčů, Úkryt nebo i jeho remake Mužů, co nenávidí ženy, tak Zabiják je proti tomu fakt málo...60% s bídou a úctou k Fincherovi...
Prezidentka (2022)
Naivní blbůstka, kterou ani Vetchý s Geislerovou nezachrání... 20%.
Díra (2019)
Škoda toho závěru, jinak bych pětkoval!
Pro balík prachů (2020)
Nikdy by mě nenapadlo, že dám filmu s L.Neesonem jednu hvězdu? Bohužel tady jsem koketoval i s odpadem? Debilní film s ještě debilnější zápletkou a k tomu naprosto nesympatickej záporák! Ach jo, Liame vzpamatuj se!!!
Svatý rok (1976)
Viděl jsem asi po 40 letech a film neztratil vůbec nic ze svých nepopiratelných kvalit!!!
Hodinářův učeň (2019)
Nekonečná nuda, přepálená stopáž, přehrávající herci v čele s protivnou Plodkovou. Pohádka bez chuti a zápachu, která jen potvrdila, že v dnešní době se asi pohádky, která má určitý kouzlo, nedočkám? Takže ať žije klasika!
Richard Jewell (2019)
Chtělo to hodně síly ke sledování bezmocných čachrů FBI a mediálních hyen, vedoucích k likvidaci skoro národního hrdiny! C. E. opět nezklamal!!! 90%!
Irčan (2019)
Bohužel nuda! Kde jsou ty časy Mafiánů a Casina? Dokoukal jsem to jen z úcty k pánům hercům, který mám fakt rád! Za mě slabejch 60%!
6 underground: Tajné operace (2019)
Posledních pár vět komentáře uživatele EvilPhoEnixe přesně vystihuje to, co jsem chtěl k týhle lahůdce napsat! Snad ještě to, že mě je těch jednotlivců, který tam zmiňuje, hluboce líto!!! Nemůžu jinak než 90%!!!
Bez vědomí (2019) (seriál)
Vzhledem k absenci kvalitních seriálů na domácí scéně, mě nezbývá nic jinýho, než napálit plnej počet! Opravdu se jedná o kvalitní dílko, který jsem si neskutečně užil.Velmi věrohodně vypadalo ztvárnění konce 80-tých let! Atmosféra skvělá, výborný herci, hlavně Vlasák, to je extratřída! 90%.