Recenze (1 547)
Režim - Banket kašparů (2024) (epizoda)
Tretia epizóda značne pritvrdila. Kyvadlo moci sa opäť prehuplo na druhú stranu a záverečný zvrat ma zaujal. Po dvoch epizódach som bol na vážkach, ale v tejto sa seriálu podarilo zaujať a tak ho asi dopozerám. 70% HBO Max
Pán prstenů: Prsteny moci - Adar (2022) (epizoda)
Dianie sa začína výraznejšie hýbať, svet sa stáva stále zaujímavejší a konečne je vidieť aj nejaká línia príbehu. Po prvý raz sa mi stalo, že som si po záverečných titulkoch vyslovene chcel pustiť ďalšiu epizódu. 70% Amazon
Nene (2022)
Po skvelom mysterióznom úvode, ktorý v istých fázach hraničil až s hororom príbeh zhruba v dvoch tretinách prehodil výhybku a vybral sa na cestu spektakulárneho sci-fi. Nemôžem povedať, že by sa mi nejaká časť nepáčila, ale tento žánrový prechod moc nefungoval a pôsobí to tak trochu kostrbato. Celkovo ale prevláda spokojnosť. 80% Netflix
Režim - Nalezenec (2024) (epizoda)
Už to bolo o niečo lepšie, ale stále sa neviem rozhodnúť, či sa mi to páči, alebo či ma to nudí. Som rád, že sa nekoná klasický konštrukt - zvláštna vladárka + múdry a cnostný radca z ľudu - ale skôr to pripomína stretnutie dvoch psychopatov. Scéna s americkou vyslankyňou zahnanou do kúta bola skvelá. 60% HBO Max
Režim - Pomník (2024) (epizoda)
Po prvej epizóde k tomu neviem akosi zaujať stanovisko. Malo to dobré momenty, ale aj momenty zvláštne a divné. 60% HBO Max
Black Clover - Asta to Juno (2017) (epizoda)
Chcel som si pustiť nejaký kratší anime seriál. To že má na Netflixe 50 epizód som nejako prehliadol. A následne som sa dozvedel, že tých dielov je viac ako 150. :D No, nevyšlo. Prvá epizóda bola ale fajn a určite budem pokračovať. Netflix
Pán prstenů: Prsteny moci - Na moři (2022) (epizoda)
O niečo lepšie ako úvodná epizóda, keďže sa už dostavilo aj pár vyslovene wow momentov, ako napríklad ríša trpaslíkov. Zlo sa ale opäť objavilo len epizódne a dianie často len prešľapuje na mieste. Už by to chcelo poriadny rozbeh, lebo obrázky sú to síce pekné, ale ocenil by som zaujímavejší obsah. 70% Amazon
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Strašná zlátanina. Guláš vizuálne zaujímavých obrazov a všadeprítomných spomalovačiek bez hlbšieho zmyslu. Keď som si to pustil prvý krát, vydržal som asi 90 minút a vypol som to. Následne sa mi pokazil televízor. Netvrdím, že za to môže Snyder, ale je toto jednoducho nemôže byť náhoda. 40% Netflix
Železní bratři (2023)
"We'll be your brothers, Dad." Rodina plná talentu je vedená despotickým otcom smerom k úspechu. Aká je ale cena za úspech? Film by sa dal rozdeliť na dve polovice. V tej prvej sa zoznamujeme s rodinou, zázemím, ale aj športovým prostredím. Tieto základy sú síce potrebné, ale občas som mal pocit, že ide všetko až príliš po masle. V druhej polovici sa to ale zlomilo a úspech si začal vyberať svoju daň. Emocionálne je to silný film a boli pasáže, keď som si hovoril, že už fakt stačilo. A to oproti realite má film o jedného syna menej. Silná rodinná dráma, ktoré je pre fanúšikov Wrestlingu povinnosť. Kino Lumiere 80%
Pán prstenů: Prsteny moci - Stín minulosti (2022) (epizoda)
Úvod bol síce epický, ale potom to išlo do oveľa skromnejších koľají. Predstavených nám bolo množstvo postáv a lokácií a okrem Galadriel žiadna výraznejšie nezaujala. Je to ale asi príliš skoro hodnotiť. Nebol som sklamaný, ale vyslovene ma to nestrhlo. 60% Amazon