Recenze (65)
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
nemám rád romantické teen filmy, ale tohle byl MAZEC. vizuální hardcore plnej skvělejch nápadů!
Disturbia (2007)
krásně vystiženo... (komentář TheRaven)
Ďábel (2010)
usnul jsem u toho, takže asi nic moc :)
Rambo III (1988)
rambo: "to je modré světlo." afgánec: "a k čemu to je?" rambo: "modře svítí." :)))))))))
Gangy New Yorku (2002)
nesmírně nudnej film. velký zklamání
Svatý (1997)
strašná, opravdu strašná blbost. Soundtrack k filmu je naprosto dokonalej, ale film je naprosto o ničem. Bohužel ani ta hudba v samotném filmu to nezachránila. škoda.
Malý Nicky - Satan Junior (2000)
trapný,trapný. souhlasím s Radek99
Air Force One (1997)
nevím co bych dodal. souhlasím s cívalem...:)
Rocky III (1982)
velké zlepšení oproti dvojce. víc boxu, akce a míň sladkých řečí. prostě lepší...:)
Rocky II (1979)
osobně si myslím, že kdyby byl film zkrácen na posledních úžasných 30min, byla by to paráda..:D