Recenze (14)
Virunga (2014)
Natočení dokumentu je na tři hvězdičky - forma je mnohdy sugestivní a lehce podbízivá. Čtvrtá hvězdička je za to, že lidé se stále snaží bojovat o to, aby byznys neprorostl všude do všech koutů světa a informují o tom. Ta pátá je za krásné východní Kongo, které si stejně jako Nigérie, Čečensko, Írán, Irák, Libye, Venezuela, Jižní Súdán a Somálsko nejspíš do budoucnosti podepsalo ropný ortel chaosu a tvrdé oligarchie.
Do Říma s láskou (2012)
Ach, Woody Allen měl další skvělý nápad, jak Američanům ukázat evropský savoir vivre. Po Barceloně a Pařiži se odstěhoval do Říma. Prosím, ať už nic netočí!!!
Receptář prima nápadů (2001) (pořad)
Nenápadně se to změnilo na reklamu na hnojiva a kloubní přípravky.....
Český žurnál - Dělníci bulváru (2014) (epizoda)
Je to odpad, stejně jako kliknout na jakýkoliv článek.
Slunce, seno a pár facek (1989)
Vím, ale prostě to jako celek to funguje.
Následky lásky (2004)
Krásně natočený film se scénářem, od kterého jsem čekala mnohem víc. Jo je je to prvoplánovitě sterilní. Jenže v tomhle případě to žádné hlubší pocity nevyvolalo. Většinu času mi myšlenky ubíhaly k tomu přehrát si znovu úvodní písničku - http://www.youtube.com/watch?v=lMjcB8FCN9M
Má vlast (2013)
Tyhle francouzsko alžírský filmy jsou nejlepší. :) Stejně tak jako Festival francouzského filmu.
Idioti (1998)
Trierovi se tenhle film neuvěřitelně povedl - má náštěstí jiný úhel myšlení a schopnost přidat geniální pointu.
Argo (2012)
V roce 1974 Henry Kissinger prohlásil, že 40 milionů obyvatel Íránu a vlastníků ropy nemůže vydírat 800 milionů obyvatel průmyslového světa skrze její cenu a měnu, za kterou je obchodována. Nejlepší způsob je dostat takový stát do izolace. Íránci jsou dav zbavený individuality, stát v ose zla. Občas je dobré takový obraz přiživit.
Půlnoc v Paříži (2011)
Žádný film mě dlouho nevytáčel jako tenhle!! Wilson jako intelektuál, který je jinak dost hloupý a Paříž jako místo, kam Američané jezdí poznat život - už zase??