Poslední recenze (1 270)
Bastard (2023)
Parádní historické drama z drsného prostředí dánských vřesovišť, pomalejší vyprávění, výbornej zarputilej Mikkelsen. Jen ten úplnej závěr mi tam tolik neseděl, ale celkově slušné 4 hvězdy.
Hrozba smrti (2024)
První půlka se mi líbila víc než půlka druhá která je přitom akčnější. Začátek se také nese více v duchu prvního filmu, později se to přehoupne až trochu do parodie, díky McGregorovi, kterej se do filmu absolutně nehodí, na druhou stranu bitky s ním jsou zase OK. 3 hvězdy.
Dálniční hlídka (2019)
Líbilo se mi to, téma je zajímavé, pomalejší tempo nevadí, ale bylo to dost dlouhé na to, že se tam toho zase tolik nestane. Díky charismatickým hercům se na to dívá dobře, ale mohlo to být kratší.