Recenze (4 201)
Tonight It's You (2017)
Škoda že si u některých těchto jinak fajn kraťasů nelze představit mnohem delší, celovečerní stopáž! Pointa s sebou totiž zpravidla nese jen rychlý a úderný konec, nikoli polemizování nad dalším rozvíjením povídky.
Box Room (2014)
Zvrhlé, nechutné, odvážné, podivné. Po tomhle už se nikdo v dírách ve zdech šťourat nebude...
Významný den (2018)
Samoúčelné až za roh, ale ten finální coming out za to stojí. Udělat počítačové hry s některými bubáky z filmové tvorby, tak plno games kvůli hnědým kalhotám nedohraju, brrr fuj!
The Herd (2014)
Příliš povyku pro (skoro) nic. Nuda s poselstvím aneb když se katarze dostaví až během závěrečných titulků, je něco špatně...
The Armoire (2017)
Lidi se mě ptaj, proč sem odpůrce bazarů a second handů, takže teda doporučuju ke zhlédnutí tenhle příjemnej kraťas. Je fajn, že hororová obludária jsou v podstatě nevyčerpatelná!
Deep Dish Apocalypse (2018)
Nesnažte se využívat zombie apokalypsu ku svému prospěchu, na sobectví není vhodný čas, místo, a okolí vás nepochopí!
The Daughters of Virtue (2017)
Nejistá (čarodějnická) sezóna.
Latched (2017)
Výborný mixík toho nejlepšího z Pádu do tmy, Záhady Blair Witch a možná trochu i Evil Dead. Doufám v plnohodnotný celovečerák.
Trojí hranice (2019)
Důkaz o tom, že i do testosteronem nabitýho žoldáckýho akčního filmu lze vecpat solidní a hlavně napínavý drama tak, aby ani jeden žánrovej aspekt nepůsobil rušivě. Škoda jen toho minima za vlasy přitaženejch scén (výskání po heistu a táborák), který mi do realistický vojenský přepadovky nesedělo... jinak to Netflix zas má za jedna mínus.
Tvůj syn (2018)
Pudům neporučíš. Tolikrát to celé mohlo snadno sklouznout k čisté neesonovině, nakonec si ale Your Son uchová přísně dramatický ksicht. Poslední záběr šrotuje v hlavě.