Recenze (1 939)
Jay a mlčenlivý Bob vrací úder (2001)
Nadmiru povedena a vtipna parodie, ale tem co neznaji filmy Kevina Smithe asi opravdu moc nerekne.
Jakub lhář (1999)
Docela by me zajimalo jak si s roli Jakuba poradil pan Brodsky, protoze vykon Williamse je jednim z mala pozitiv tohoto filmu.
Jak ukrást Dagmaru (2001)
Ne ze bych mel neco proti blaznivym komediim, ale ceho je moc, toho je prilis ...
Jak na věc (2002)
Konecne se Hugh Grant oprostil sve image romantickeho stydlivky a vystrihl paradni studii mestskeho povalece, ktera filmu dodala vyjimecne kouzlo a vtip.
V poslední chvíli (1995)
Trapný prý "thriller" - vše neuvěřitelně průhledné a tak naivně dětinské, že jsem se místami až touto toporností bavil.
Ruby Cairo (1992)
Podprůměrný film (**), ale pro Andie mám prostě velkou slabost ....
Rozvod paní Evy (1937)
Utrpením pro mě bylo sledovat tento film - bez nápadu a i jindy skvělí herci jakoby nevěděli co hrát.
Ronin (1998)
Příjemný, svižný akční snímeček s jednou z nejlepších automobilových honiček, které jsem měl možnost ve filmu vidět.
Romeo a Julie (1996)
Hodně netradiční, hodně poutavé a hodně povedené převedení Shakespearovi hry na filmové plátno.
Rolničky, kam se podíváš (1996)
Arnolde proboha už nikdy víc žadné komedie!!!!