Poslední recenze (40)
Flash (2014) (seriál)
Někdy je to moc veselé a barevné a komiksové, na druhou stranu o to kontrastněji se vyjímá ústřední, příjemně "tmavší" a trpělivě dávkovaná ústřední linie kolem muže ve žlutém. Celková lehkost Flashe podle mně nejlépe vynikne ve zde už několikrát zmiňované epizodě Flash vs. Arrow, kde se na chvíli protly světy obou hrdinů. Vidět jak Grant Gustin vtipkuje do kamenného ksichtu Amellova Olivera bylo k nezaplacení a celý crossover podle mně oběma sériím dost prospěl. Arrow je mi ale pořád o kousek milejší a bližší, takže dávám tři.
Gotham (2014) (seriál)
Kdyby seriál neměl nic společného s Gothamem a batmanovským univerzem, paradoxně by mu to podle mě jen prospělo. Gordonův boj s větrnými mlýny v podobě všudepřítomné korupce a apatie policejního sboru je tisickrát zábavnější, než těžkopádné připomínání, že možná přijde i batman.
Pod kupolí (2013) (seriál)
Druhá sezona se zcela vymkla z kloubů a místo psychologického dramatu okořeněného trochou sci-fi servíruje překomplikovanou ságu o svítícím vejci. Třetí sérii (pokud bude odsouhlasena) už asi vynechám.