Recenze (2 057)
Umění jíst a milovat (2023)
Opravdu nádherné a něžné.
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
Ani nevím, proč mi to tak vadilo. Možná proto, že nemám rád Rachel Zegler. A to se pak ten film blbě kouše.
Murder City (2023)
Slabší průměr. Neoriginální. Kamera a režie hodně rutinní. Finále slušný.
Red Right Hand (2024)
Bohužel, tohle je točené pro Američany. Nenápaditá akce, nic moc tempo, rutina všude, náboženský střed.
Bod obnovy (2023)
Musím říct, že na poměry české kinematografie, která dlouhodobě upadá, bylo tohle opravdu zajímavé a slušné. Možná to mohlo být více napínavé a vyeskalované, ale pořád hodně slušné.
Mladá dáma (2024)
Hele, zase něco nového, neotřelého a bez použití klasické příběhové šablony. Natočené vkusně. A Millie je naprosto boží. Plus fajne finále.
Argylle: Tajný agent (2024)
Akční šílenost. Přehnaný, bláznivý, trochu kýč. Ale vážně zábava a to slušně obsazená a zrežírovaná.
Duna: Část druhá (2024)
Duna: Part Two je epos. Úžasně natočené audiovizuální dílo. Film se mi hrozně líbil a hltal jsem každý obrázek. Ale nějak mě minulo finále. Přišlo mi málo akční, ošizené a emočně prázdné. A jsem z toho malinko v rozpacích.
Land of Bad (2024)
Hodně slušná žánrovka. Režisér je zručný, akce měla výbornou kameru a konec byl takový, jaký u těchto filmů chceme.
S tebou nikdy (2023)
Vcelku příjemná a neotřelá komedie.