Recenze (2 059)
Zan xian sheng yu zhao qian hua (1978)
Skvělé souboje a taškařice Sammo Hunga. Skvělá kombinace pro milovníky žánru.
Insight (2021)
Herecké výkony strašné. Ti lidé se ani nesnažili hrát. Prázdná a nudná místa prostupují celé dílko. Akce jednou strašná, jednou celkem dynamická. Kolem a kolem, prostě nic moc.
Zprávy ze světa (2020)
Já i chápu, co tím chtěl Greengrass říct a proč natočil takové málo akční, dramatické road movie. Poselství je super a film hezky plyne. Ale nějaký ten drive tam prostě chybí.
Mladé pušky (1988)
Strašný dubbing to sráží hodně. Neadekvátní hudba taktéž. Slibné obsazení nevyužito. Režie unylá. Už nikdy.
Rytíři spravedlnosti (2020)
Uvítal bych více akce a záživnější finále. Ale jinak skvělé
Raya a drak (2021)
Příjemná pohádka, které chybí větší drive, co se draků týče. Ale vyváží to vtipem, takže nakonec nakonec za pět.
WandaVision (2021) (seriál)
Neobvykle a originálně vystavěné. Finále fakt super. Místy zbytečnosti, celkové ale pecka, kterou táhne úřední dvojice po celou dobu.
Talent pro hru (1991)
Bylo super vidět velitele Galacticy v jiné úloze. Zvláště v tak příjemné. Ovšem až na obstojné finále film moc baseballu nenabídne.
Nancy Drew a tajemné schodiště (2019)
Ale jo, příjemný film, čtyři příjemné holky v ústředních rolích, výběr hlavní herečky skvělý, trocha strašení. Pohodový filmek.
School's Out Forever (2021)
Film má zápletku, napětí i slušné herce. Ale hrozně mu škodí, jak moc se bere vážně. Hrozně moc. Mohla to být odlehčená pecka. Takhle to na čtvrtou hvězdu dosáhlo za tu atmosféru.