Recenze (670)
Vražda v Paříži (2023)
Obrovské sklamanie v porovnaní s jedničkou.
Slow Horses (2022) (seriál)
Svieza spionazna krimi seria pre AppleTV+, ktoru Gary Oldman posuva do kategorie "must watch".
Ted Lasso (2020) (seriál)
Sympaticka viac romanticka ako komedialna seria zo sportoveho prostredia. Velmi dobry casting a clovek sa isto pobavi. Ale klasicky komedialny sitcom necakajte.
Panika v městečku (2009)
Absolutna pecka! Skor 4,5/5....pol hviezdicky dolu za trochu slabsi zaver preibehu, ale inac som sa valal od smiechu. A uzasna animatorska robota (ak sa to tak nazyva).
Světová válka Z (2013)
Po druhom zhliadnutí v roku 2020, o 7 rokov neskôr pridávam 1 hviezdičku.
Vražda na jachtě (2019)
V pohode jednorázová komédia. Bavil som sa.
Dark - Season 1 (2017) (série)
Absolutna pecka!!! Rozhodne odporucam pozerat v originalnom zneni - nemcina. Anglicky dabing cely zazitok dost zhorsuje.
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
Pravdepodne najzabavnejsi Spidarman film (neanimovany), aky doposial vznikol. Dlho sme museli cakat, nez niekto prekona trilogiu s Tobey Maguire-om, no treba povedat, ze tato seria ma minimalne na to, aby sa dorovnala tu s Tobeym. Neskutocne som sa zabaval a o to v Spidermanovi ma ist. Palec hore.
Captain Marvel (2019)
Z môjho názoru je Captain Marvel zbytočnosť, ktorá ma nudila. Avšak Samuel L. Jackson tu predvádza skvelú show, až človeku rozum stojí nad tým, prečo Fury nedostal radšej sólovku.
LEGO® Batman film (2017)
Po viacerých zhliadnutiach zvyšujeme zo 4 na 5. Dokonca aj SK dabing stojí za to.