Recenze (211)
Volha - FOXTERIÉRY (2023) (epizoda)
Já si nemůžu pomoct. Ona je ta hlavní postavička opravdu na můj vkus sprostá až příliš. Kadence slovíčka “vole” je na mě prostě přehnaná, až mám problém Standovi Pekárkovi věřit, ztotožnit se s ním, působí na mě nereálně. A pak mě to celé nebaví…
Ricky Gervais: SuperNature (2022) (pořad)
Bomba!!!!
Cesta domů (2021)
Já jsem nerad kritik, ale zvuk u filmu byl amatéřina, nechápu, jak to mohli pustit ven
Amor con fianza (2021) (pořad)
No musím říct, že tahle reality show uz je pro mě za hranou. Silně manipulativní a účelově vedená proti těm lidem
Švadlena (2015)
Miluju Kate Winslet. Ale tohle me teda nebavilo. Taková divná atmosféra…
Romance po irsku (2020)
Krásný film plný romantiky a lásky
Jako v bavlnce (2020)
Takový hezký nápad a tak moc se mi ta reslizace nelíbila
Sexuální výchova - Epizoda 5 (2021) (epizoda)
Jeden z nejlepších dílů podle mě. Plný humoru a lásky…
Naked Attraction (2016) (pořad)
Ať si kdo chce co chce říká - tohle je veliká zábava a sranda 😁
Dálniční hlídka (2019)
Bylo to nějak moc americké - ta namachrovanost, tvrďáckost, neomylnost, ... ale jinak hezký film 😁