Recenze (491)
Hausu (1977)
takhle skvěle podivně stylizovaných filmů je jen hrstka..
Poslední dům nalevo (1972)
vizuálně super /podle možností a typu děju/ dotažené, až je cítit zbytečně estetická vypiplanost obrazu.. jenže to je jediné co film táhne, příběh víceméně žádný není.. takže jako kamerová zkouška ok
Černobyl (2019) (seriál)
scénář - bill shakespeare, výprava - ikea
Bill Maher: Živě z Oklahomy (2018) (TV film)
Tentokrát takový tragéd, že by z něj byl skvělý republikán. (+ extra laciné nudné frky)
Pleasantville: Městečko zázraků (1998)
příjemný až je to hnusný.. vizuálně nedobré, bylo to jakž takž(ok nápad no), ale kýčovitá nuda namluvená extra nezáživně ….jediné ok je že hercům sedí stará vizáž a Reese má v sobě ďáblíka
Nevidím zlo, neslyším zlo (1989)
Hodnocení tady na csfd je občas těžký omyl.. tohle je jedno z nich . Geniální komici, geniální komedie. Tak nahlas a od srdce jsem ještě kinosál neslyšel se smát.. (A to ne připitomělým laciným fórům!)
Rudá volavka (2018)
pruser, lidi tady jsou klasicky retardi.. (některé scény byly oscarovou Lawrence kupodivu tak děsivě zle zahrané, že je nevystřihly bo neměly lepší)
Vyvolená (2018)
Scény po Pattinsonovi už jsou nekoukatelne. Mohlo to ubrat na laciných forech a přidat víc těch obrazových do westernu nepasujicich.. (ponik koukne do kamery na pobřeží aj.)
Kvílení (2016)
super a ani chvíli nenudí.. navíc ty komediální momenty jsou skvěle dotažené, nenarušují děs tím jak jsou chytře lidské (například nevíte když křičí zda chce jen vyděsit kolegu, který mu předtím říká strašidelné pověry) btw postavy se chovají nadmíru logicky (natož v žánru hororu). hodnocené místních volů je pochopitelné, neznají korejské filmy / napohled hektičtější vyjadřování a chování tamních lidí..
Tiché místo (2018)
není to špatné.. ale ticho mohlo být vychytanější s míň otravnýma lekačkama.. hluchá holka nesympaticka.. příšery mohli být míň vidět, ale mají dobré brnění/svaly na chytání zvuku