Recenze (42)
Železná srdce (2014)
Absolútna surovosť, špina, brutalita. Aj jeden tank stačí na výborny film o 2. svetovej vojne - neobmedzenej to studne námetov a príbehov. Každý videl minimálne desať filmov s touto tématikou, ale do piatich sekúnd si spomenie najskôr na "Zachránte vojaka Ryana" a toto by mal byť hneď druhý film. Akcia vynikajúca. Až som sa pristihol, ako mi v kine podskakujú kolená. :)
Zátah 2 (2014)
The Wire - Špína Baltimoru (2002) (seriál)
U mňa najlepší kriminálny seriál! Dexter je trošku iná "káva", takže udeľujem dve prve miesta. Prepracované do najmenších detailov. Každá séria je iná, má svoj osobitý charakter, iný uhol pohľadu, napriek tomu seriál tvorí jeden perfektný celok. Dokonalé. Obľubené postavy: Lester Freamon, Cedric Daniels, Bubbles, Omar, Butchie, Bodie, Stringer Bell, Cutty, Carver
Muž z oceli (2013)
Megalománia aká tu ešte nebola.
3 Idiots (2009)
Bál som sa trošku stopáže, veď je to indický film, isto tam nebudú robiť nič iné len spievať, no ale hodnotenie tu na csfd.cz a najmä postavenie v rebríčku IMDb.com ma presvedčili. A veru dokonale strávené necelé tri hodiny. Film, kde sa človek zasmeje aj poplače. Myšlienky, ktoré prinútia zamyslieť sa. AAL IZ WELL! AAL IZ WELL!
Skyfall (2012)
4,5*
Temný rytíř povstal (2012)
Drive (2011)
Pre mňa najlepší film, ktorý som v r. 2011 videl. Soundtrack 200%. Užíval som si v kine každú jednu sekundu. Bonus: Film sa stal srdcovkou aj pre mojú priateľku, ktorá thrillery vôbec nemusí, a obával som sa jej reakcie po odchode z kina. Dokonalé. Gosling rulez!
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Dlho som mal film za 4*, ale potom, ako som bol nútený po opätovnom vzhliadnutí kúpiť nový televízor (no nerozbite ho kladivom, keď vidíte ten protivný ksicht sestry Ratchedovej), nemôžem inak ako za 5*.