Oblíbené seriály (10)
Perníkový táta (2008)
Volejte Saulovi (2015)
M*A*S*H (1972)
I přes velmi negativní prostředí a "barevnou jednotvárnost" je možná právě MASH seriálem, který můžete vidět několikrát za sebou aniž by omrzel. Kompletně jsem ho viděl snad čtyřikrát a teď (při pátém sledování) se stále dobře bavím.
Černé zrcadlo (2011)
Dexter (2006)
Přátelé (1994)
Přátelé si po celých 10 sezón drží hladinu humoru hodně vysoko a patří jim za to dík. Slabší chvilka přijde snad jen v případě, kdy Chandlera dočasně dabuje Aleš Procházka místo osvědčeného Rosti Čtvrtlíka. To už však není chyba seriálu samotného, proto pět hvězd je více než zasloužených. 8-)
Domek z karet (2013)
Byl jednou jeden... život (1987)
Letecké katastrofy (2003)
Dlouhá míle (1989)
I po 25 letech je to velmi dobrá zábava s výbornými herci (mám-li vypíchnout jednoho, tak Josef Větrovec). Seriál se úspěšně vyhýbá dnes již zažitým klišé, děj má spád i myšlenku. Původně jsem chtěl dát 4 hvězdy, protože jednotlivé díly by přecijen mohly být o 15-20 minut kratší. Ale protože si myslím, že se jedná o fakt nadčasovej kousek, kterej bude zábavnej i za další čtvrtstoletí, nebojím se přihodit i pátou.