Recenze (98)
Thor: Láska jako hrom (2022)
ó Bóže, tohle je naprostá facka do obličeje každému uvědomělému člověku. Takový průjem, který bych byl ochotný přijmout od bratrů Wayanových, ne v MCU. Waititi dokazuje, že umí akorát prodat na překvapení, to co fungovalo v předchozím Thorovy, je tady ždímáno do naprosto trapných situací a scén. Každá scéna zakončena rádoby vtipem, který v 98% případů je naprosto mrzký, přetahovaný bs. Žalostný CGI, scénář, výprava, naprosto asi tak všechno. Milostný trojúhelník mezi kladivem, sekerou a Thorem považuji za ultimátní bizár a jen to poukazuje na úpadek MCU ve 4. fázi. Dávám jednu hvězdu za Christiana Balea, který jako jediný přišel natáčet film, ne na divadelní představení v mateřské školce.
Demon Slayer: Kimetsu No Yaiba - To the Swordsmith Village (2023)
Pokud člověk věděl, o co se jedná, nemůže být nikterak překvapen. Od začátku to bylo oznamováno, že se jedná o 2 poslední díly z předchozí série a jeden nový, ne o film ve stylu Mugen trainu. Já jsem spokojen. Konečně jsme se dočkali doby, kdy vidíte v kině anime. Pár let zpátky naprosto nemyslitelné. Konečný fight, naprosto vizuální orgasmus od Ufotablu, nový díl pomalý slabý úvod, stejně jako předchozí série. Hvězda dolu za to, že to nebylo pořádně sestříhané. Nepotřebuju v kině vidět 3x titulky, 3x recap toho co jsem viděl 5 minut zpátky. Ale jinak spokojenost a jen více tohoto žánru do kin.
Top Gear USA (2010) (pořad)
Historie se opakuje aneb amíci opět přebírají britský pořad. Vzpomeňme na Red dwarfa, stejná situace nastala i teď. Ubohé, trapné bez špetky humoru.
Barbar Conan (2011)
Zase tak strašný to nebylo.
Frasier (1993) (seriál)
Chvílemi velká sranda, chvílemi nuda, nuda, šeď, šeď...
Počátek (2010)
Člověku se hold nezavděčíš. Buď je film neoriginální a plný kliše a když je originální tak si všichni stěžují na jeho složitost a překomplexovanost. wtf?
Vítejte doma! (2003) (pořad)
Ach, Amerika, Amerika... všichni pomůžou, všichni dají aneb výbuch sociálních zvratků crčící z každého dílu. Jak už zmíněno banda teplých designéru + idiot s megafonem, který neustále řve jak kolosální pič*s a jeho "super-tajné, rádoby nejlepší" projekty jsou na stupnici hnusu na vrcholu. Ano všichni touží mít pokoj s nosorožcema, šachama atd.. Pochopitelně za 2 roky až z toho vyrostou si uvědomí, že je to jak pro dementy. ale budiž.
Báječná léta pod psa (1997)
U maturity mi zachránil zadek, takže za 5* :D
Dlouhá cesta (2004) (seriál)
Ewánek McŘehoř a jeho divnej kámoš na cestě kolem světa :D
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Z doktorského prostředí zase trochu jinak. Sympatický hlavní hrdina a skvělá postava jeho mentora v podání Johna McGinleyho, podle mého jeho nejlepší role. :)