Recenze (2 022)
Chudáčci (2023)
Detská nevinnosť v dospeláckom svete. Bezbrehá úprimnosť a neuvedomelá zvhrlosť. Bizarný, ale vtipný scenár podtrhol dokonalý výkon Emmy Stone.
Oppenheimer (2023)
Vo svojej podstate veľmi znepokojivý film. Pretože vieme, že história sa dokáže opakovať. A za súčasného geopolitického vývoja o to viac. Neuveriteľný Cillian Murphy aj so zvyškom obsadenia. A tá hudba, och zimomriavky. Škoda len tej unavujúcej minutáže a občasnej dejovej prekombinovanosti.
Chlast (2020)
Perfektné, vtipné, seversky surové, ľudské a bez pátosu.
Léto 85 (2020)
Perfektný 80-kový mood s korešpondujúcim vizuálom a krásnym príbehom sebaobjavovania. ❤️
V síti 18+ (2020)
Nech bolo akokoľvek ťažké sa na to pozerať, takéto filmy jednoducho musia existovať!
Dva papežové (2019)
Dvaja pápeži, dva totálne odlišné názory na smerovanie cirkvi a pôvodná hostilita premenená na priateľstvo. Konverzačné prekáračky dvoch geniálnych hercov. Lahôdka. 🙏🏻⛪️
Godzilla II Král monster (2019)
Scenár dosť zlý, príliš prekombinované a plytké. Ale z toľkého množstva monštier mi srdce plesalo.
Král (2019)
Nič okázalé, nič prehnané. Proste komorné dobové divadlo s elegantnými hereckými výkonmi.
Mrtví neumírají (2019)
Tak absurdne flegmatické až to bolo dobré...
Slunovrat (2019)
Primitívna okultistická komunita žijúca v útrobách švédskeho vidieka a oslava leta ako si ju určite nikto z amerických turistov ani len nepredstavoval. Hororová dovolenka skrytá za rúchom idylky so zimomriavkovou hudbou.