Recenze (5)
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Čekal jsem od toho dost,dostal jsem málo:(((
Zabij, nebo budeš zabit (2007)
Hodně ubohá "akční jízda"
Východní přísliby (2007)
Na tu bitku v sauně jen tak nezapomenu!!!
Requiem za sen (2000)
Když jsem dokoukal tento film tak jsem po závěrečných titulkách bezmocně koukal do televize s kusí kůží po celém těle.Co na tento filmový kousek říct.........snad jen to,že na drogy nikdy nehrábnu!!!
Zjizvená tvář (1983)
Tomuto filmu nemůžu nic vytknout.Atmosféra mě absolutně pohltila a to co předvádí Al Pacino je k neuvěření prostě jedním slovem dokonalost.