Poslední recenze (96)
Predátor: Kořist (2022)
Těšil jsem se jak malý kluk. Vizuál krásný, panoramata taková, že by mami Homolková koukala ještě teď. Děj bohužel trochu předvídatelný, nějaké nelogičnosti (Indiáni skvěle v roce 1719 mluví anglicky s Francouzi) by se taky našly. Samotný predátor má trochu archaické vybavení, oproti tomu, kterého o cca 270 let později potká Dutch je navíc i o dost slabší ("Dostal 200 kulek z kulometu a přežil"). Potenciál dalšího pokračování však má, viz nedokončená linka, která pokračuje i v LA. Jak už píšou jiní, je škoda, že to nebylo v kině, to by byl opravdu zážitek. 4/5 za nostalgii.
Letuška (2020) (seriál)
Příběh promiskuitní alkoholičky s pokusem o humor a detektivní příběh. Postavy nesympatické, hlavní hrdinka na pár facek, flashbacky a linka "v hlavě" sice nápadité, ale velice rušivé. Hrdinka kupí jednu chybu za druhou, vedlejší postavy jsou tak nějak do počtu. Jedna hvězda za zvrat na konci, jedna za intro a jedna tak nějak z povinnosti.
Vánoce na zemi (2019) (TV film)
Ke svařáku jako jednohubka dobré, ale jinak míří rovnou do propasti zapomnění.