Recenze (145)
Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů (2009)
Paráda. Slabší než jednička, ale o hodně silnější než dvojka. 85 %
Odyssea (1986)
Na tohle jsem byl se školou ve filmovém klubu, a musím konstatovat, že to byl kvalitně strávený čas
Iron Maiden: Rock in Rio (2002) (koncert)
IRON MAIDEN jsou best
Metallica: Some kind of monster (2004)
METALLICA RULES
Karcoolka (2005)
Kozel je nejlepší :D
Za plotem (2006)
Dalo se to,ale oproti Době ledové bída
Nabít a zabít (2006)
Dobrý
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Good
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Průměr...sranda....částečně trapné
Rychle a zběsile 2 (2003)
Slabý, hoooodně slabý