Poslední recenze (10)
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Jedna hvězda dolů za Roxy (to tvůrcům nikdy neodpustím) a druhá za Merlina (ani tohle ne) ... jinak to tak hrozné nebylo, ale sakra, zabít hlavní a hlavně ty nejlepší postavy jste fakt neměli ...
Ladíme 3 (2017)
Hmm ... po docela dost dobrém prvním dílu jsem se těšil na druhý. Čekal jsem, že bude aspoň tak dobrý, jako první. Nebyl. Byl o hodně slabší. Od třetího jsem tudíž už nic nečekal ... no, a taky jsem od něj nic nedostal. Škoda, potenciál tam byl, ale ten příběh to celé zabil ... jednu * zachránily krásné holky, tu druhou scéna na jachtě ...
Sex ve městě (1998) (seriál)
Občas to mám jako pozadí, když něco dělám, no, občas se zaposlouchám ... ale proboha ... to je taková tupá 3,14čovina .... to fakt ne ...