Poslední recenze (29)
Ace Ventura 2: Volání divočiny (1995)
Sice slabší než jednička, ale i tak místy k pochcáni :D Jim Carrey to prostě umíííí
Predátoři (2010)
Při sledování filmu se mi stále vracely vzpomínky na původního Predatora s Arnoldem a asi proto jsem filmu nepřišel na chut. Počáteční část filmu kdy herci zničehonic padají z nebe do džungle se mi vůbec nelíbila. Další děj filmu už byl lepší ale i tak by to mohlo být ještě lepší. Jedině hudba je geniální a nejde ji nic vytknout. No nemůžu hodnotit jinak. Po hvězdičce za děj a hudbu.
Habermannův mlýn (2010)
U tohoto filmu jsme se s přítelkyní ihned shodli, že nelze hodnotit jinak než pěti hvězdičkami. Překvapuje mě, že ještě nedávno nebyl film hodnocen příliš kladně a neměl od počátku vysoké procenta. Habermannův mlýn je úžasný film, který ukazuje válku takovou, jaká opravdu byla. Krutá a hlavně nespravedlivá k lidem, kteří se snažili pomáhat a na konec za to zaplatili svým majetkem nebo dokonce životem. Režisér Herz velmi mile překvapil. Herecký výkon představitele Habermanna a velitele SS jsou místy až mrazivé. Film o kruté době, který nám ukazuje, co válka opravdu je!!