Recenze (77)
Počátek (2010)
Pro mě velké zklamání. Nápad sice výborný, ale je to jedna velká prázdá slátanina, která svým obsahem nikterak nevybočuje z lehkého nadprůměru.
Černá labuť (2010)
Zajímavý film, který se vydral z průměru pouze díky skvělému výkonu nádherné Natalie Portman.
Proboha! (2008)
"Víte, moc se mi nelíbí, že moji zemi řídí lidé, kteří věří na mluvící hady." :-)
Cirkus Humberto (1988) (seriál)
Nejradši jsem měl díly, když byl Vašek ještě malej kluk. Pak už mě to tolik nebavilo.
Kamarádi (1969) (seriál)
Nebýt Válečka tak bych hodnotil ještě níž.
Gumídci (1985) (seriál)
Bezesporu patří k tomu lepšímu z dílny Walta Disneye....a ten český dabing se taky hodně povedl :-)
Můj brácha má prima bráchu (1975)
"Honzíku, ne abyste vysedávali s kamarádama až do půlnoci v hospodě!"...."A svetr máš? Noci jsou už teď chladný."....."A dej na sebe pozor......žádný lumpárny.....nezapomeň, že si Pavelka." :-)
Metráček (1971)
"Jo mami, mohla by k nám přijet Ivana?" "Jaká Ivana?" "No, jaká Ivana?....No, Ivana.....Já jsem Ti o ní ještě neříkal?" "Ne..... Ty ses oženil?" "Ne, proč?....Ivana totiž říkala....teda já jsem říkal.....my jsme, my jsme říkali......já jsem Ti o ní ještě neříkal?" Relativně obyčejný film, ale ty herci jsou úžasný :-)
Jak se to dělá (1999) (seriál)
Pro mě jako pro laika postupu průmyslových procesů nesmírně zajímavé. Vždycky žasnu, co je všechno potřeba udělat pro vyrobení finálního produktu, a především jaké vychytané mašinky v těch továrnách fungujou :-).
Pohádky o mašinkách (1985) (seriál)
Jeden z mých nejoblíbenějších večerníčků. Z toho Zababy šel fakt strach :-).