Poslední recenze (71)
Kočky (1964)
Dobrá pointa, ale než se k ní příběh klopotně propracuje, je to občas utrpení...
Yellowstone (2018) (seriál)
Vydržel jsem dva díly. Možná to mělo být zařazeno spíše v žánru sci-fi. Absolutně nevěrohodné, přes čáru vyfabulované, na efekt natočené. Hloupé. Nesmírně hloupé...
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Tahle úchylná slátanina má 82 %? Debilizace společnosti je završena...