Recenze (22)
Padesát odstínů svobody (2018)
Četla jsem, přišla jsem, viděla jsem. A co dodat. Červená knihovna jako blázen. Zase tak nějak trochu zklamání. Ale stejně jsem to chtěla vidět.
Padesát odstínů temnoty (2017)
Když máte přečtenou i knihu. Je pro vás vždycky film trochu zklamání, ale i tak jsem si říkala, že by to mohlo být lepší než jednička. Avšak nestalo se tak. S obsazením jsem se musela dlouho srovnávat, jelikož Dornan podle mě není tím správným "kalhotky dolů" Greyem. Takže tak.
Padesát odstínů šedi (2015)
Tak jsem si měla možnost přečíst všechny knihy a následně na to si chtěla zkouknout i film. Za mě bohužel film nepředá zážitek jako kniha, ale to je tak vždy. Čímž očekávám, že dvojka by mohla být lepší, protože to není pouze o jejich myšlenkových pochodech. Spousta věcí tam prostě chybí a kvůli tomu je ten film, i když 2 hodiny dlouhý, místy prázdný. Nehledě na fakt, že Gray by podle mýho měl být místy i mnohem drsnější v reakcích na její chování.
Smůla (2023) (seriál)
Za mě fajn počin. Bavilo mě to. Trochu jinej nápad než klasický drama s romantikou. Ale otevřený konec asi?
Chemical Hearts (2020)
Téma skvělý, obsazení za mě taky a zprostředkování taky super... Jen jsem po konci byla tak nějak nedokoukaná? Nevím jak to nazvat.
Saltburn (2023)
What?? Jakože, cože? Celej film jsem se skoro nemohla dívat a zároveň musela. Všichni kromě Felixe mě neskutečně štvali. Ale jo, asi to nakonec bylo dobrý, jen šílený a opticky nenahraditelný😁
Ta druhá Zoey (2023)
Velmi lehká oddechová.
Moje vina (2023)
Je to fajn oddychovka s trochu nereálnými prvky, ale pojďme si říct. Ano jsem cílová skupina a to mi není 20. Takže vlastně dobrý.
Potvora (2016) (seriál)
Za mě boží krátký seriál, který ukazuje vztahové zoufalství že všech stran a bez skrupulí
Normální lidi (2020) (seriál)
Za je to je paráda. Zase mě to dostalo do pocitů na který jsem téměř zapomněla. A řeklo mi to, že láska a vztahy prostě nejsou zadarmo a je nutný si jich vážit.