Poslední recenze (6 972)
Prey (2024)
Parta tří kdysi perspektivních herců a nutné stafáže plácne letadlem doprostřed africké divočiny. A tady to má ošéfované lev, takže radost z přežití havárie poněkud zhořkne. Víceméně by to mělo být o tom, jak přežít lví útoky, ale záběry s kočičákem jsou vesměs okopírované z National Geographic a k plnohodnotnému útoku tu nedošlo vlastně ani jednou. A tak je to vesměs o plkání blostí a dělání hovadin. 10% za to, že to místy bylo tak debilní, že to bylo roztomilé.
Night Shift (2023)
Holčina vezme práci v motelu, kde se dějí divné věci. Jednoduché jak facka a odhadnout se dá prakticky všechno včetně zvratu. Pár solidních momentů se tu najde, což je dánb i tím, že místní bubáci jsou přesně mým šálkem kávy, ale díky tomu, že víte, kam film směřuje, je to vesměs takové o ničem. Práci s atmosférou, která by to snad mohla trochu pozvednout, tu obstarává zneklidňující hudební podkres, ale ten je takřka všudypřítomný, takže ztrácí na efektivitě. Celkově další ze zbytečných filmů, který osloví snad jen úplného žánrového eléva. 30%
Mladá dáma (2024)
Výprava pěkná, technicky v pořádku, ale tím to hasne. Na jednoduchý příběh nežehrám, ten se dal očekávat, ale celkové pojetí mi nesedlo. Maloval jsem si to tak, že poté, co si to děvče vyřídí s drakem, vrhne se na zlou královnou a prince a pořádně je vykostí. Zkrátka něco ve stylu Princezny s Joey King. To nevyšlo. Ale pořád tu byl prostor podat to jako temnější fantsy ve stylu Sněhurky a lovce. Ani to se nepovedlo. Zbylo jen pobíhání po dračí sluji a unikání o pověstný vlásek, přičemž jindy nepřemožitelný drak dělal fatální chyby a při chrlení ohně mu selhávala muška. A nesedlo mi to ani herecky. Robin Wright si jela polohu Claire Underwood, takže tady jsem problém neměl, ale Millie Bobby Brown je castingovým přešlapem. Nalíčená a v šatech vypadá jak hastroš a těžko by člověk našel méně princeznovatější princeznu. No a že by to doháněla jinak se také říct nedá. Celkově zklamání. 35%