Recenze (35)
Příběh heavy metalu (2011) (seriál)
Super dokument, rekapitulace celé metalové historie. Fanouškům metalu určitě doporučuji :) A abych nezapomněl.... Opět ,,tleskám'' za kvalitní český překlad.
Gran Torino (2008)
Tohle je jeden z nejlepších filmů, které jsem za posledních pár let vidět. Clint Eastwood je prostě skvělý. Tohle a Million Dollar Baby jsou pro mě jeho nejlepší kousky. Nemám co vytknout. Ten film má prostě vše, co je mému srdci blízké :) Výborná práce! Jen tak dál, Clinte.
Andrew - člen naší rodiny (1999)
Kéž by bylo víc filmů, jako je právě tenhle. Miluji tyhle rodinné / dojemné filmy. Do toho skvělý Robin Williams a navíc krásný soundtrack. Ideální kombinace :)
REC 3: Počátek (2012)
Nějak jsem nepochopil, proč po skělé jedničce a dvojce přišla tahle divná trojka. Je to úplně něco jiného. Kdyby se to nejmenovalo REC, dal bych víc.
Doggie Heaven (2008)
To je kravina :D Nějak nechápu, proč to Wan udělal :D
Mama (2013)
Pro mě jeden z nejlepších hororů za poslední dobu.. Dlouho mi tak něco nezaujalo. Naposledy Insidious. Takže parááda :))
30 dní paranormální aktivity s ďáblem v těle ženy, která nenávidí muže (2013)
Další rádoby vtipný film, u kterého režisér předpokládal, že se asi všichni potrháme smíchy. Podle mě už se nikdy nenatočí nic tak dobrého, jako kdysi Scary Movie. Tohle je ztráta času.
Smrtonosná past (1988)
Parádní akční podívaná se skvělým Brucem Willisem. Co k tomu víc dodat? :) Všechny 3 díly se mi líbí úplně stejně. Je to prostě skvělé :)
Smrtonosná past 2 (1990)
Parádní akční podívaná se skvělým Brucem Willisem. Co k tomu víc dodat? :) Všechny 3 díly se mi líbí úplně stejně. Je to prostě skvělé :)
Smrtonosná past 3 (1995)
Parádní akční podívaná se skvělým Brucem Willisem. Co k tomu víc dodat? :) Všechny 3 díly se mi líbí úplně stejně. Je to prostě skvělé :)