Recenze (27)
Jak vycvičit draka (2010)
Ked som to dopozerala, zapla som si to znovu a som si ista ze nie naposledy.
Orphan (2009)
efekty boli paradne, ale tema sa mi zdala otrepana.
Ošklivka Betty (2006) (seriál)
Prijemna oddychovka
Monstra vs. Vetřelci (2009)
Nič extra, ale je prijemné si to pozrieť.
3:10 Vlak do Yumy (2007)
nechapem zaver.vobec.
Bournův mýtus (2004)
ja nemam az tak rada akcne filmy, ale toto bolo vyborne. som sa na to tak sustredila, ze ked sa za mnou dosla sestra do izby sa doco spytat, som sa takmer kavou oliala, ako som sa zlakla. uf. a matt damon. uff :).
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Proste komédia!
Klub odložených žen (1996)
Presne také niečo jednoduché, s jednoduchým humorom, kde vyjde pomsta, priateľstvo zvíťazí, všetko je nakoniec jednoducho vyriešené, som dnes potrebovala.
Halloween (2007)
Neviem, možno len nerozumiem hororom. Je normálne, že do chlapa strelia päťkrát, bodnu ho nožom, spadne zo strechy a žije? Jeden z tých hororov, čo sa pri ich pozeraní bojím, lebo je tam krv. Pre nič iné. Necítila som napätie, nič. Len ten strach z krvi. Voobec sa mi to nepáčilo. A neviem za čo by som mala dať hviezdu. hm.
Schůzka naslepo (1987)
Mno, čo ja viem. Zlé to nebolo. Ale nie je to film, ktorý by som si ešte niekedy chcela pozrieť.