Recenze (43)
Zpátky na vrchol (2013) (pořad)
Je mi velice líto těch lidí, kteří na toto koukají a něco si z toho berou. Jako čistá zábava na vypnutí mozku ok, ale radši do fitka s opravdu profi trenérem, který má aspoň srovnané základní informace. Toť vše.
Noční jízda (2013)
Proč 5 hvězd? Je v tom spousta pravdy...
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Přijde mi to po Bourneovsku, čož vlastně není špatně, nicméně mi tam chybí ten poslední jeb. Je to o třídu výš než první díl, možná o 2, ale pořád tomu něco chybí. Akce je super, humoru moc nebylo což ani tak nevadí, ale myslím, že Marvel mohl přitlačit víc na pilu.
Zdrojový kód (2011)
S tímhle filmem mám osobní problém, protože obsazení hlavního protagonisty mi vůbec nesedí. Taky mi vadí lokace, kde se příběh odehrává. Tohle mi jednoduše vůbec nesedlo. Moon mi přišel mnohem lepší jako předchozí režisérský počin.
Enderova hra (2013)
Co tohle mělo bejt? Kde je nějaká hloubka hlavního charakteru? Kde je nějaká vážnost? Bylo to celé... Takové debilní.
Noe (2014)
Nechápu, jak může mít tento film podle zdejších rádoby odborníků 63 procent celkově, když totální žumpa a tupost jako Transcendence má 62! To prostě není normální. Za mě subjektivně 75, a to jen proto, že tenhle příběh moc nemusím.
Rozpal to, šéfe! (2014) (pořad)
Nemůžu říct, že je to slabší, protože je to opět jiný koncept pořadu. Nevidím důvod, proč bych měl Zdéňu srovnávat s Ramseyem nebo Oliverem, protože to se srovnávat nedá - Zdeněk je náš a líbí se mi, že se nebojí. To je jako, kdybych měl luxusní Škodovku v plný výbavě a nadával, že to je k prdu a není to ani originální, když Ferrari Gordon nebo Lambo Jaime mají hezčí design, jsou výkonnější atd. Akorát problém je v tom, že na našich silnicích se s touhle károu projedete málo kde, ale ta Škodárna může jezdit skoro všude. Proto těmhle pořadům fandím.
Prokletý ostrov (2010)
Pointu jsem sice nevěděl dopředu, ale vůbec mě nepřekvapila, což mě mrzí. O to víc mě překvapilo, když mě trailer natáhl na temný film, kde se dozvíme nějakou hrůzostrašnou událost, ze které si sednem na zadek... a ono to pak tolik netáhlo a zůstalo z toho jen pár zajímavých myšlenek. Bylo by ubohé dát hodnocení méně než 4 hvězdičky - jedná se o solidní počin i na několik shlédnutí. DiCaprio klasicky dobrý.
Fighter (2010)
Not bad.
Terapie láskou (2012)
Od týhle mrchy bych se taky nechal ukecat. A to klidně bez keců :D.