Recenze (88)
22 Jump Street (2014)
Oproti vcelku slusne jednicce me zarazeji trapne sceny. To nelze prekousnout. Humor fajn, ale misty to prekracuje trapnost a tu odpustit nejde.
Red 2 (2013)
Bohužel zklamání, které nezachránil ani J. Malkovich. Hold jednička je jednička...
REC (2007)
Opravdu, ale opravdu skvělé!!!
Protiúder (2010) (seriál)
Slušná akce, slušný děj. Mě se seriál i hlavní postavy líbí (ostatně- dívat se na 4 díly po sobě odpovídá za vše). Otazkou je jak se poperou s další sérií.. Zatím 80%.
Colombiana (2011)
Zoe Saldana je málo přesvědčivá, ale i tak.. Pokud je libo "vypnout" a nepřemýšlet, pak jistě film potěší. Jen těšit se na Bessona bylo poněkud přehnané...
Blesk (2011)
Velmi rozporuplný a poněkud nudný film. Od Stathama by člověk čekal poněkud více. Záporná role lehce "debilní" a nelogická..
Zpověď zabijáka (2010)
OTŘESNÁ kamera.. Snipese mám rád, ale toto..
Drive Angry (2011)
Na 3* s odřenýma ušima...
Stará puška (1975)
Skvělý film, skvělý Noiret. Velmi syrové akční scény, místy opravdu drsné..
Resident Evil: Afterlife (2010)
Zatím poslední a zatím nejhorší díl....SNAD už nic takového nebude pokračovat! Dobré jen jako špatná komedie.