Recenze (78)
Bez kalhot: Poslední tanec (2023)
Skvělá úvodní a závěrečná taneční scéna, vše, co to vyplňovalo, nestálo za nic.
Jiskra Vánoc (2022) (TV film)
Tak tady si vystačím s jedním slovem - NESLEDOVATELNÉ!!!
Kde zpívají raci (2022)
Knížku jsem nečetl. Každopádně film byl pro mě po dlouhé době něčím jiným, neokoukaným, hezky natočeným a s pěknou muzikou.
Mimořádná událost (2022)
Slibné téma, bohužel velmi špatně zpracované. Spousta nelogičností a přehrávaných postav. Nedalo se dokoukat.
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Nudný recyklát a akční scény působí důchodcovsky. Je až komické, jak protivníci čekají, než na ně přijde řada, a pak upadají po neomalených výpadech. Škoda, předchozí díly mě bavily.
Ledové království II (2019)
V kině úžasný zážitek. Vizuálně podmanivé, skvělá hudba. Místy mě mrazilo v zádech, pak jsem zase zamačkával slzu. Přesně tohle očekávám od filmu, abych ho nevnímal jako vyhozený čas. Doporučuju ;)
Ovečka Shaun ve filmu (2015)
Strašná nuda. Animáky mám rád a s dětmi na ně koukám často, ale tento mě teda fakt neoslovil. 2 hvězdičky dávám za pár hlášek, kterým jsem se zasmál.
Láska bez bariér (2018)
Tohle mi prostě sedlo! Dlouho jsem se při filmu tak nenasmál. A to jsem na to byl v kině. Skvělý humor, výborně zahrané, určitě můžu doporučit ;)
Balerína (2016)
Jeden z nejhezčích animáčů, co jsem kdy viděl.
Naprostí cizinci (2016)
Supr nápad a sympatické herecké výkony. Jen by to chtělo uchopit trochu elegantněji a více si s tím pohrát. Jak někdo psal, špetka Woodyho by tomu dost pomohlak páté hvězdičce ;) I tak příjemný film.