Recenze (5)
Sabrina - mladá čarodějnice (1996) (seriál)
Kocour Salem si ty 3 hvězdy určitě zaslouží.. :-D
Podfu(c)k (2000)
Řádná anglická gangsterka jak má bejt. Je to drsný, je to sprostý, je to vtipný.. co víc si přát ? Myslím, že každej si musí oblíbit Pittova "cikána" :-) Rozhodně za 5*
Forrest Gump (1994)
Jak už zde mnozí řekli, klasika číslo 1, kterou už snad ani není třeba komentovat. Příběh z ne tak uplně normálního života, ne tak uplně normálního hlavního hrdiny. Úžasný výkon Toma Hankse a hlášky které už zlidověli. Myslím že dál už není co dadat - 5* a kéž by šlo i víc
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
osobně se mi zatím líbí všechny série. Samozřejmě jako v každém seriálu jsou tu sem tam slabší díly, ale jako celej je tenhle seriál špica :-) kdo by si nezamiloval asociálního Sheldona, hloupoučkou a sarkastickou Penny, zvrhlého Howarda, zakomplexovaného Rajeshe a lásku hledajícího Leonarda ? A to všechno navíc zabaleno v krásném nerďáckém balení.. jasně za 5*
Dexter (2006) (seriál)
Seriál, kterej je pro mě asi největší překvapení poslední doby. Šel sem do něj bez velkýho očekávání a vyklubal se z toho jeden z nejlepších seriálů co jsem měl tu čest vidět a pro mě těžce návyková věc.